Monday, October 25, 2010

final exam

bgos.
today was my 1st day in my final exam.
paper introduction of nutrition
sangat menarik an ?
lagi mnarik bile aku jadik orang 1st yang kua hall exam.
hahaha
sume orang mule b'kate2.
bdak pndai mmg kua awal...
thanx 4 that guys.
pdahal aku rimas dok dlm tu lame2.
dah la dok tepi tgkap.kne sunlight ag.
aircond pon da cam xde function je.
direct kat mate plak.( 10.15 am )
pas 2 ade bunyi ape ntah.bsing,bingit gila tlinga aku.
yg examiner wat x tau je.
pdahal die tau bunyi tu ggu student jwb paper.ngokk.
aku dah siap.kasi mase 3 jam.kbas bontot aku nak tggu.
dah la lapa + tension ag .
one and half an hour aku jawab paper nutrition.okey la 2
.laen a klu half an hour aku kua tu mmg xbole blah a an.
pastu ngan handphone ttggal kat dlm beg lua hall lak tu.
lagi la meronta-ronta ati aku nk kua cpat.
puas hati aku.
;))

No comments:

Post a Comment

.comment.